Entry-header image

Felhasználási feltételek

Bejelentkezés

Az általános bejelentkezés 14:00 és 17:00 között történik, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy korábban vagy később is fogadni tudjunk (előzetes egyeztetés után). Ha szükséges, a poggyász a bejelentkezés előtt is elhelyezhető nálunk.

Kijelentkezés

A kijelentkezés ideje 10:00. Kérjük, hogy előzetesen tájékoztass bennünket, ha későbbi kijelentkezésre van szükséged, mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy alkalmazkodjunk kérésedhez.

Szoba kulcsok érkezéskor

Normál munkaidőben a kulcsokat fizetés és adminisztráció után adjuk át a vendégnek. A későn érkezők számára a kulcs átadásáról külön intézkedünk.

Kérjük, egyeztetés céljából vedd fel a kapcsolatot a recepcióssal – elérhetőségeit az oldal alján találod.

Szoba kulcsok távozáskor

Érkezéskor a recepciós tájékoztat majd arról, hogyan tudod visszajuttatni a kulcsot, mikor távozol.

Távozáskor kérjük zárd be a főbejárati ajtót.

Abban az esetben, ha a kulcsokat a kijelentkezésedkor nem adtad le, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a recepcióssal, hogy megbeszéljétek a további teendőket.

Elveszett kulcs vagy megsérült zár

Az elveszett szobakulcsok vagy a sérült zárak cseréje költségekkel jár, ezért az elveszett kulcsokért 10 000 Ft-ot, a zár visszaállításáért pedig 30 000 Ft-ot kell helyben megfizetni.

Foglalás, árak és fizetési információk

6 év alatti gyermekeknek a szállás ingyenes, ha a gyermek a szüleivel egy szobában pótágy nélkül tartózkodik, azaz ugyanabban az ágyban alszik, mint a szülei.

A 6–12 éves gyermekeknek teljes árat kell fizetni.

Csak 18 éves vagy annál idősebb személy foglalhat szállást, és legalább 18 évesnek kell lennie, hogy felügyelet nélkül egyedül megszállhasson.

16 évesnél fiatalabb vendég nem szállhat meg egyedül.

Az árak az ÁFÁ-t és az idegenforgalmi adót tartalmazzák.

Több ágyas szobák esetén illetve sátrazáskor az árak fő/éj értendőek. A többi szobatípus esetén szoba/éjszakánként értendőek. 

Háromféle foglalási és fizetési lehetőség van: 

Online foglalás PayPal-on való fizetéssel. Online foglalás hitelkártyával való fizetéssel (SimplePay)

Online foglalás banki átutalással a megadott banki adatok alapján. Online foglalás és előleg megfizetése esetén az érkezéskor lehetőség van a fennmaradó összeg készpénzben való kifizetésére.

Ha a banki átutalást választod, a szállásdíjat a foglalástól számított egy héten belül szükséges elutalnod, enélkül a foglalásod törlődik.

Fenntartjuk a jogot az összes olyan foglalás lemondására, amelyben a fizetés esedékességének napjáig nem érkezik be a várt összeg.

Lemondás, módosítás, visszatérítés és nem megjelenés

Korai távozás esetén sajnos nem jár visszatérítés.

Teljes visszatérítés, lemondás vagy módosítás abban az esetben lehetséges, ha az eredeti bejelentkezéshez képest legalább 5 nappal korábban történik. A bejelentkezés előtt 5 vagy kevesebb nappal történő lemondást nem áll módunkban visszatéríteni.

Ha nem érkezel meg a vendégházba a tervezett időpontban, akkor úgy tekintjük, hogy nem jelentél meg, foglalásod törlésre kerül, és a lemondási szabályzatunknak megfelelően nem jár visszatérítés, a teljes összeg felszámolásra kerül.

Felmondási irányelvek

Fenntartjuk a jogot, hogy saját belátásunk szerint, külön értesítés nélkül megszüntessük annak a személynek a vendégházban való tartózkodását, aki a házirenünket megszegve viselkedik vagy olyan tevékenységet végez, amely másokat veszélyeztethet vagy sérthet (Felhívjuk figyelmedet, hogy a dohányzást tiltó szabályzatunk be nem tartása is felmondást eredményez).

Ebben az esetben minden fennálló számlát rendezni kell, nincs lehetőség visszatérítésre.

Maximális férőhelyek

Az általad lefoglalt szobatípus maximális férőhelyét nem szabad túllépni. A maximális kapacitást az alábbiakban ismertetjük.

Ha pótárgyat szeretnél elhelyezni a szobádban, ennek lehetőségéről közvetlenül a recepcióssal kell beszélned.

16 éven aluli személyeknek nem engedélyezzük, hogy egyedül tartózkodjanak a vendégházakban. 18 év alatti személyeket tilos felügyelet nélkül hagyni bármelyik szobában vagy nyilvános helyen.

Kétágyas szoba
2 felnőtt, vagy
1 felnőtt és 1 gyermek (18 év alatti)

Háromágyas szoba
3 felnőtt, vagy
2 felnőtt és 1 gyermek (18 év alatti)
1 felnőtt és 2 gyermek (18 év alatti)

Egyágyas szobák
Csak 1 felnőtt

Több ágyas szobák
1 felnőtt, vagy
1 gyermek, felnőtt kísérővel, ugyanabban az ágyban, ugyanabban a szobában

Kis sátor
2 felnőtt, vagy
1 felnőtt és 1 gyermek (18 év alatti)

Nagy sátor
4 felnőtt, vagy
3 felnőtt és 1 gyermek (18 év alatti)
2 felnőtt és 2 gyermek (18 év alatti)
1 felnőtt és 3 gyermek (18 év alatti)

Dohányzás, mámorító- és kábítószerek, hústermékek

A dohányzás teljes mértékben tilos a vendégházban és területén.
Tudatmódosítószerek használata (drog, alkohol) teljes mértékben tilos a vendégházban és területén.
Hús (felvágott, szalámi stb.), hal, tojás fogyasztása vagy annak tárolása teljes mértékben tilos a vendégházban és területén.

Személyes magatartás

A vendégházak lelki útkeresők számára létrehozott létesítmények – kérjük minden vendégünket, hogy tartstok be az alapelveket, amíg nálunk tartózkodtok.

Tilos a húsevés, beleértve a hal vagy tojás fogyasztását, a szálláshelyeinken. (Kérjük, ne is hozd be magaddal ezeket a termékeket a vendégházakba.)

Tilos a szerencsejáték, online vagy offline.

Tilos kábító- és mámorítószerek használata, beleértve a dohányzást, a drogokat és az alkoholt.

Tilos a szexuális érintkezés az itt tartózkodás alatt.

Szobák

Kérjük, a vendégszobákban vagy a folyosón ne használj tűzveszélyes anyagokat a fűtéshez, főzéshez vagy hasonló tevékenységhez, vasalóhoz, gyertyákhoz stb. a recepciós előzetes engedélye nélkül.

A szobákban nem engedélyezett a főzés, étkezés és élelmiszer tárolás (kivéve a családi falusi házat).

Kérjük, hogy a vendégszobákat üzleti célra, vagy a szállás igénybevételétől kívül eső célokra ne használd a recepciós

Értéktárgyak, biztonság és tárolás

A vezetőség nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. Kérjük, zárd be az ajtókat magad után amikor távozol.

Noha a vendégház vezetősége felelősségteljes lépéseket tesz minden vendég, és vagyonuk biztonságának és védelmének biztosítása érdekében,végső felelősséggel ezekért a vendégek tartoznak. 

Kérjük, tartsd a szobát zárva, ha nem tartózkodsz ott.

A vendégház biztonsága és tulajdona

Tilos potenciálisan veszélyes vagy más módon kockázatot jelentő tárgyakat behozni a helyiségeinkbe.

Tilos megsérteni vagy megrongálni a hozzánk tartozó tárgyakat. Ellenkező esetben felmondhatjuk foglalásod.  A vendégház vagy ingatlanok kárügyeit teljes figyelmünk alatt tartjuk. Saját belátásunk szerint visszakérhetjük tartózkodásod alatt az általad okozott kár költségeit (ésszerű mértékben), vagy távozásod után egy harmadik fél veszi fel veled a kacsolatot az esetleges javítás, takarítás, pótlások költségeivel kapcsolatban. Ha igényled, mindezekről leírást és tételes listát küldünk a foglalásodban megadott címre.

A főzőberendezéseket, beleértve a mikrohullámú sütőket, hűtőszekrényeket, mélyhűtőt és kenyérpirítókat, nem szabad a vendégházban üzemeltetned (kivéve a faluban található családi házban elérhető eszközöket). Kenyérpirítót biztosítunk a Kamala vendégház közös konyhájában. Vízforralót kérésre biztosítunk a szobákhoz.

Parkolóhelyek

A vendégek számára a parkolás ingyenes. A Gurudeva Bhavana vendégei nem parkolhatnak a szállás mellett – a templom elõtt a Gauranga téren kell parkolniuk. A be- és kipakoláshoz azonban megállhatsz a szálláshely mellett, maximum 20 percre, mielőtt a Gauranga tér felé veszed az irányt. Az Elefántos vendégház vendégei parkolhatnak a szállás mellett – a parkolót az elefántok mellett találnak.
A Kamala vendégház vendégei parkolhatnak a szállás előtt vagy az épület melletti udvaron. Parkoláskor ne hagyj értéktárgyakat az autódban. Nem vállalunk felelősséget az ilyen tárgyak elvesztéséért, eltűnéséért vagy lopásáért, amíg az autó parkol.

WC

Kérjük, a vendégház wc-jében a WC papír kivételével semmilyen más anyagot ( pamut vattát, tampont, egészségügyi betétet) ne húzz le. . Az esetleges eltömődések további költségekkel járhatnak.

Tisztelet más vendégek iránt

A televíziók és rádiók használata egyetlen vendégházban sem engedélyezett. Kerüld a zajkeltést, vagy a ház többi vendégének megzavarását, a hangszereket és / vagy az egyéb hangforrást olyan hangerőn kell működtetni, amely nem zavarhatja vagy bosszanthatja a többi vendéget. Kérjük, hogy a vendégink tartózkodjanak a zajtól az épületben, az udvaron vagy közvetlenül az épület előtt. Ha panasz érkezik hozzánk, kötelesek vagyunk figyelmeztetni az illetékes vendégeket. További panaszok befolyásolhatják a tartózkodás hosszát. Fenntartjuk a jogot, hogy lemondjuk a foglalást, ha egy vendég zavarónak / kellemetlennek bizonyul mások számára, beleértve a vezetőséget is. Kérjük, tartsd tiszteletben a vendégházakat és azok lakóit.

Háziállatok és segítő kutyák 

Háziállatok nem engedélyezettek a vendégházak egyikében sem. A vakvezető kutyával és hangjelző kutyával rendelkező vendégek számára a Kamala vendégház áll rendelkezésre – ingyenesen behozhatók. Kérjük, előzetesen értesítsd a recepciós kollégánkat, hogy ilyen kutyát (kutyákat) kívánsz magaddal hozni. Elérhetőségeket az oldal alján találsz.

Felelősségünk

Nem vállalunk felelősséget az olyan veszteségekért vagy károkért, amelyek az általunk meghatározott feltételek megsértése, szabályok be nem tartása, vagy gondatlanság végett keletkeznek.

Nem vállalunk felelősséget olyan veszteségért sem, amely a szerződés megkötésekor nem volt előrelátható mindkét fél számára. A kár akkor előrelátható, ha nyilvánvaló, hogy be fog következni, vagy ha a szerződés megkötésének idején Te is és mi is tudatában vagyunk a kár lehetőségének (például ha a foglalási folyamat során szó esett róla).

Nem vállalunk felelősséget a felügyelet nélkül hagyott kiskorú gyermekekért.

Biztonságos és veszélytelen környezetet szeretnénk biztosítani a kikapcsolódáshoz, és ahol szükséges, megtesszük a megfelelő biztonsági intézkedéseket. Ha tartózkodásod alatt, lopás vagy vagyontárgyad sérülése, elvesztése következne be, , belső vizsgálatot indítunk. Amennyiben úgy véljük, a téged ért káresemény (lopás, rongálódás, elvesztés) nem a mi hibánkból történt, munkatársaink és személyzetünk nem tud felelősséget vállalni.

Az Te kötelezettségeid

Minden olyan kárért vagy veszteségért, amit te vagy tevékenységed, hanyagságod okoz, téged teszünk felelőssé. A foglalásoddal elfogadod, hogy kártérítést kérhetünk tőled, illetve ésszerű összeget az általad okozott károk, költségek fedezésére. Az amortizáció illetve a tárgyak jellegéből adódó természetes elhasználódás ez alól kivételt képez.
Kérjük, az esetlegesen anyagi kárral járó baleseteket, incidenseket jelentsd a vendégház vezetőségének.

Általános kellemetlenségek

Venu Kft vendégházak nem vonhatók felelősségre, ha a következő események vagy feltételek bármelyike ​​akadályozza a vendégházat a vendégek felé fennálló kötelezettségének teljesítésében. 

A vendégház azonban megteszi a szükséges lépéseket a problémák  és a vendégek kellemetlenségnek minimalizálása érdekében az alábbiak esetén:

  1. Elektromosság, víz, wifi, szennyvíz váratlan megszakadása vagy kimaradása a vendégházban.  
  2. Tűz, fagy, árvíz, szél vagy bármilyen más természeti esemény.

Környezetvédelmi politika

Krishna Völgy és a Venu Kft. Vendégház bolygónk erőforrásainak védelmét szolgálja, és arra ösztönözzük vendégeinket, hogy segítsenek ebben az által, hogy:

  1. Lekapcsolják a világítást ha nem használják
  2. Elzárják a vízcsapot használat után
  3. Kerülik a papír felesleges használatát
  4. t – csak annyit használj, amennyire szükséged van!
  5. A szobákból az újrahasznosítható hulladékok (papír, műanyag, fém, üveg) szétválogatásra kerülnek.

Előre is köszönjük a megértést és az együttműködést.

Adatvédelmi irányelvek

Személyes adataidat kizárólag a szállásfoglaláshoz és a veled való kapcsolattartáshoz használjuk – személyes adataidat senki mással nem osztjuk meg, nem adjuk ki/el/át, és biztonságos online környezetben tároljuk. 

Amennyiben bankkártyával fizetsz, te mint vásárló tudomásul veszed, hogy a néhány személyes adatot a Vénu Kft (H-8699 Somogyvámos Fő u. 38.) számára eltárolunk krisnavolgy.hu adatbázisában, és átadjuk őket az OTP Mobil Kft., mint megbízható adatfeldolgozó félnek. A következő személyes adatok kerülnek átadásra: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím. Az átadott adatok körére és céljára vonatkozóan az adatfeldolgozó SimplePay adatvédelmi tájékoztatójában találhatóak részletes információk: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Sütik

A Krisnavolgy.hu weboldal sütiket használ, annak érdekében, hogy:

  1. Regisztráció és szállásfoglalás közben emlékezzen a munkamenetre és a szükséges adatokra, amikor a Krisnavolgy.hu webhelyen böngészel (munkamenet-süti).
  2. Felhasználási adatokat statisztikai, illetve elemzési célra gyűjtsön (elemzési süti).
  3. A helyes céloldalra irányítson téged a földrajzi elhelyezkedésed alapján (földrajzi süti).

A beállítások megváltoztatásával megkérheted a böngésződ, hogy több sütit ne fogadjon el, vagy küldjön figyelmeztetést, mielőtt elfogadnád azokat az adott weboldalon. A krisnavölgy.hu webhely nem fog megfelelően működni, ha a sütik le vannak tiltva.

Internet elérhetőség

Minden vendégház ingyenes WiFi hozzáféréssel rendelkezik. A kemping vendégei nyugodtan használhatják a teraszt az internet-hozzáféréshez. Kérjük, semmilyen körülmények között ne használd internetes szolgáltatásainkat illegális tevékenységekhez. Ha bármilyen okból nem áll rendelkezésre WiFi, megpróbáljuk a szolgáltatást a lehető leggyorsabban visszaállítani. Nem vállalunk felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amelyet a Wifi kimaradás vagy a hálózat megszakadása okozhat.

Kérdések

A leggyakoribb kérdésekre a weboldal GYIK szakaszában válaszoltunk – kérjük, először ellenőrizd, találsz-e választ a felmerülő kérdésedre. Ha továbbra is kapcsolatba szeretnél lépni velünk, használd az oldal alján található elérhetőségek valamelyikét.

Visszajelzés és panaszok 

Nyitottak vagyunk a visszajelzésekre és az építő kritikára. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az oldal alján található elérhetőségek valamelyikén.
A itt-tartózkodásod alatt a recepciós munkatársunkhoz is fordulhatsz bizalommal. Harmadik féltől érkezett panaszt sajnos nem tudunk elfogadni, legyen az farmon élő lakos, vagy templomi személyzet. Ha azt szeretnéd, hogy észrevételed megkapjuk, lépj velünk közvetlenül kapcsolatba.